luni, 7 octombrie 2013

Earth






De Ziua Internaţională a Pământului, 22 aprilie, milioane de locuitori ai planetei participă la evenimente dedicate efectelor schimbărilor climatice. Numeroase organizaţii ecologiste au iniţiat acţiuni prin care înceracă să-i implice pe oameni să găsească soluţii pentru protejarea mediului, de la curăţarea plajelor sau albiilor râurilor până la plantări de copaci.
22 aprilie a devenit Ziua Internaţională a Pământului din 2009, la iniţiativa ONU. Sărbătoarea oficială a Terrei îşi are originile în Statele Unite, unde senatorul american Gaylord Nelson a înfiinţat această zi din cauza nivelului din ce în ce mai crescut al poluării. Ziua Pământului a fost celebrată în primul an de circa 20 milioane de cetățeni americani, în marea lor majoritate tineri și foarte tineri.
Cu placere imi amintesc si eu de aceasta zi de frumoasa 22 aprilie,si anume de clasa a-III-a cand sarbatoream Ziua Pamantului in parcul tineretului.Era o zi frumoasa de primavara si impreuna cu cativa colegi si colege din clasa am fost selectati de doamna invatatoare sa participam la o activitate organizata, de Ziua Pamantului .Am ajuns acolo si ni s-a inmanat o pancarda cucare trebuia sa defilam si pe scria Ziua  Mondiala a Pamantului.Am putat-o cu mandria unor mici romani si eram foarte fericiti ca ne aducem si noi contributia la aceasta sarbatoare.Am ascultat programul de cantece si poezii sustinute de colegi din alte scoli.

Apoi am facut fotografi pentru a avea ca amintire peste ani acea zi minunata la care am participat cu bucurie.


The International Earth Day, April 22, millions of people worldwide participate in events dedicated to climate change. Many environmental organizations have initiated actions that try to involve people find solutions to protect the environment from cleaning beaches or riverbeds to planting trees. April 22 became the International Day of the Earth in 2009, the ONU initiative. . The official celebration of Earth has its origins in the U.S., where U.S. Senator Gaylord Nelson founded this day because of the increasing level of pollution increased. Earth Day was celebrated in the first year about 20 million American citizens, mostly young and very young.
My pleasure and I remember this beautiful day April 22, namely class-III we celebrate Earth Day in Youth Park. It was a beautiful spring day and with a few colleagues of the class have been selected by school teacher to participate in an activity organized by Earth Day. . We got there and we were handed a placard that said you need to scroll on World Earth Day.
We proudly putative a small Romanian and I was very happy that we make our contribution to this sarbatoare.Am heard songs and poetry program supported by colleagues from other schools.

Then I took the picture to have as a keepsake over the years that I attended wonderful day with joy.

Stan Oana , Cireasa Julieta 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu