luni, 7 octombrie 2013

Letter

Paris      27.09.2013

Draga Andreea,
Ce mai faci? Sper ca esti bine. Eu sunt tot aici, in Franta. Astept cu nerabdare sa ne revedem.Facand curat in pod, am gasit aceasta poza, cu noi doua, facuta acum 19 ani, in Ajunul Craciunului. Sper ca o sa te binedispuna si pe tine aceasta fotografie.Dupa cum bine stii, in luna decembrie, voi fii acasa pentru a sarbatori,ca in fiecare an, Craciunul. Pana atunci sper sa ma vizitezi si tu pentru ca am atatea sa iti povestesc si sunt sigura ca si tu ai sa imi spui multe.In aceasta vara, am petrecut cateva zile superbe la Roma, alaturi de sotul meu. Roma este cel mai romantic oras pe care l-am vazut si iti recomand sa il vizitezi cand ai ocazia. Am mai fost si la Venetia, fiind orasul meu preferat.Revenind la poza care m-a facut sa scriu aceste randuri, vreau sa iti amintesc toate nazbatiile pe care le faceam impreuna in copilarie. Imi este foarte dor de tine si de toate acele momente. Iti mai amintesti cand am plecat singure in padure si ne-am ratacit? Chiar daca eram foarte mici si inspaimantate, am trecut cu bine si peste aceasta aventura. Iti multumesc ca mereu mi-ai fost alaturi, si in momentele de bucurie, dar si de tristete. As da orice sa pot trai acele momente inca o data. Ai planuri pentru sarbatorile acestea? Eu m-am gandit la o excursie, la munte, impreuna cu toata familia. Stiu ca in ultima perioada am neglijat prietenia noastra, din cauza serviciului meu, care imi ocupa foarte mult timp. Sper ca pe viitor sa putem petrece cat mai mult timp impreuna . Acum ca m-am stabilit la Paris, puteti veni oricand sa ma vizitati. Stiu ca de mica vroiai sa vizitezi acest oras. Astept cu nerabdare revederea noastra si vreau sa ai grija de tine !
Cu drag, Maria


Paris      27.09.2013
 Dear Andreea,
    How are you? I hope you are OK. I'm still here, in France. I'm looking forward to seeing you. Cleaning the attick, I came across this photo, which I made 19 years ago. I hope this photo will make you happy, too. As you know, in December I will be at home for Christmas, like every year. Till than I hope you will call on me because we have much to talk about. This summer I spent a few wonderful days  in Rome, together with my husband. Rome is the most romantic city I have ever seen. I also visited Venise, which is my favourite town.Coming back to the photo, which made me write these lines to you, I just want to reming you of the tricks we used to make during our childhood. I miss you and all those moments so much. Do you remember the day when we walked in the forest and we lost our way? Even if we were very young and scared then, we passed over this adventure, too. I am grateful for  youralways being by my side. I would give anything in order to pass through those moments again. Do you have any plans for this holiday? As for me, I∩m thinking of a mountain trip together with all my family. I know that I have neglected our friendship lately because of my job, which takes me much time. I do hope we will spend more time together in the future. Now, I have moved to Paris, you can come to visit me anytime. I know that you have wanted to visit this city eversince you were a child. I'm looking forward to seeing you and i want you to take care with yourself !


                     Love, Maria

Vilsanoiu Medeea , Benga Casandra 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu